odwiedź

FSO prawo do eksportu samochodów

W październiku 2004 roku rozpoczęto sprzedaż tego modelu na rynku polskim jako FSO Lanos, jednak modele eksportowane na Ukrainę dalej oferowane były pod marką Daewoo (na Ukrainę trafiały również małe partie aut pod marką FSO).
Niedługo po tym fakcie wycofano z oferty silniki 1,5 16V (ze względu na konieczność ich importu z Korei).

W kwietniu 2007 roku zaprezentowano Lanosa plus, który był atrakcyjną, bardzo dobrze wyposażoną wersją tego auta.

Od połowy 2008 roku na rynku polskim oferowano wyłącznie Lanosy plus. 22 kwietnia 2004 GMDAT podpisał z FSO umowę dającą prawa do produkcji Lanosa i Matiza do końca 2006 roku, a prawa do sprzedaży do połowy 2007 roku.

Umowa gwarantowała również FSO prawo do eksportu samochodów oraz dostawę części zamiennych w ciągu 7 lat.

Jednak na przełomie 2006 i 2007 znów przedłużono prawa do produkcji do końca 2008 roku, a sprzedaży samochodów do połowy 2009. FSO, ze względu na rozwój produkcji Chevroleta Aveo, oraz kończącą się umowę licencyjną zakończyło produkcję Lanosa 3 października 2008 roku.
Jego produkcję przyjął AvtoZAZ i od tej pory je wyłącznym producentem tego modelu na świecie.
Początkowo część podzespołów do jego produkcji była importowana z Polski. Przez pewien czas Lanos zajmował czołowe miejsca na listach sprzedaży w swoim segmencie w Polsce (ok.
2000 r.).
Po jego wprowadzeniu na rynek znacznie spadła sprzedaż produkowanego od kilku miesięcy wcześniej Fiata Siena i w mniejszym stopniu jego odmiany Palio Weekend i spadała dalej w kolejnych latach.

Z jego powodu planowana na 50 tys.

sztuk rocznie produkcja obu tych modeli osiągnęła maksymalnie jedynie 50% tej liczby w 1998 roku.

Popularność Lanosa spadła podczas afery dotyczącej bankructwa Daewoo Motors.

W późniejszym okresie znacznie wzrosła ze względu na eksport na Ukrainę.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Lanos

Aveo I generacji

odwiedź
Wyposażenie W standardzie wszystkie wersje były wyposażane w poduszkę powietrzną kierowcy, tylne siedzenia składane w proporcji 60/40 i regulowaną w pionie kolumnę kierownicy. Aveo I generacji było oferowane w czterech wersjach wyposażenia: Base Base+ LS LT Po wprowadzeniu do sprzedaży II generacji (czyli T300), Aveo I otrzymało nazwę Aveo Classic, jednocześnie ograniczono wybór oferowanych wersji do dwóch: Base Base+ Auto seryjnie jest wyposażone m.in.
w czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, systemy ABS, BAS, TCS, HSA oraz ESC, czujniki parkowania oraz elektryczne szyby przednie.

Klimatyzacja jest dostępne w droższej wersji LT. W bogatszych wersjach można znaleźć ABS, obrotomierz, 14- i 15-calowe koła ze stopów lekkich, układ kierowniczy ze wspomaganiem, podłokietnik przy fotelu kierowcy, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (wraz z podgrzewaniem), centralny zamek, kluczyk z pilotem, radio z odtwarzaczem CD, klimatyzację z filtrem powietrza, przednie światła przeciwmgielne, poduszkę powietrzną pasażera, poduszki boczne.

Warto odnotować, że na polskim rynku można do wszystkich wersji silnikowych dokupić amortyzatory gazowe (zamiast seryjnych olejowych).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Aveo

Ulotki rozdawane przez pracowników sklepów motoryzacyjnych

Polecane sklepy motoryzacyjne zwykle posiadają bardzo dobre oceny wśród klientów.
Takie oceny mogą być przez nich zamieszczane na stronach internetowych oraz w gazetach codziennych.

Wiele osób przekazuje także swoje dobre opinie odnośnie sklepu motoryzacyjnego również w sposób bezpośredni podczas codziennej rozmowy.

Nie zmienia to jednak faktu, że znane sklepy motoryzacyjne zamieszczają ich reklamy w widocznych częściach miast oraz na różnych portalach internetowych. Dzięki temu mogą one zyskiwać cały czas nowych klientów.
Pracownicy takich sklepów zajmują się także rozdawaniem ulotek reklamujących ich działalność.

Takie ulotki rozdawane są zwykle przy warsztatach samochodowych lub na stacjach paliw.

.

Widok do druku:

odwiedź